Det er ikke farlig å trene!

Da har jeg funnet gløden igjen -trening hver dag fremover!
Etter sykdom er det alltid vanskelig å komme i gang igjen. Det handler kun om din egen viljestyrke!

Sliter du med å komme igang er det av og til enklere om du setter deg ned å skriver opp målene dine. Skriv ned hvorfor du vil trene og hva du vil oppnå med treningen. Da er det lettere å se fordelene av å bevege seg.
Det er viktig å sette seg realistiske mål. Ikke sett deg mål som du ikke greier å holde for da blir du raskt motløs og du gir lett opp.

Trening trenger ikkje være på et treningsstudio, det kan være nok å gå en tur ute i det fri.

I dag er trening for meg;

-50 min gange ute

-60 min sparktur (hente datter i barnehage)

-90 minutter med håndball

4 kommentarer

jenny

14.03.2013 kl.21:30

Herlig å være litt ute i frisk luft :)

Linn Jeanette

14.03.2013 kl.21:32

jenny: Det er helt sant :)

kristiniversen

14.03.2013 kl.21:53

Så flink du er! Selv har jeg kun hatt 60 min spinn, men gu så sliten jeg er :p

Linn Jeanette

14.03.2013 kl.21:54

kristiniversen: Men det er deilig å sige ned i sofaen nå mens jeg tenker på hvor flink jeg har vært :) creds for us!! :)

Skriv en ny kommentar

hits